sunnuntai 9. lokakuuta 2016

MITEN MENI NOIN NIINKU OMASTA MIELESTÄ?

Nimittäin sokeriton syyskuu. Alku oli hyvä ja luulin onnistuvani. Kunnes koitti yhdeksäs päivä ja mun synttärit.

Lupasin itselleni sen yhden cheat dayn, mutta siitä alkoi taas kierre. Sen jälkeen olen lähes joka päivä syönyt jotain herkkuja, mutta vaaka ei enää pelota. Syyskuun alusta paino on pudonnut kokonaisuudessaan 4,1kg.

Muistelin, kuinka hyvä olo tulee lyhyenkin herkkulakon aikana ja kuvittelin olevani elämäni kunnossa kuukauden jälkeen. Mutta sen ensimmäinen yhdeksän päivää ei eronneet normaalista mitenkään. Toki vatsa tuntuu jatkuvasti tyhjemmältä, mutta siinä se.

Karkkia en ole yli kuukauteen syönyt, enkä sitä kaipaakaan. Mutta suklaata kuluu enemmän, kuin normaalisti. Suklaa onkin tällä hetkellä mun ainoa heikkous. Muista herkuista olen pysynyt erossa ilman yrittämistä. Ei tee enää mieli.

Vaikka epäonnistuin, koen onnistuneeni. Jos paino putoaa suklaasta huolimatta, ei voi muuta kuin olla onnistunut. Hyvä minä!



Jos sinä onnistuit sokerittomassa syyskuussa, edes omasta mielestäsi, niin ole ylpeä itsestäsi. Niin mäkin olen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti