sunnuntai 16. lokakuuta 2016

JOTAIN POSITIIVISTA

Negatiivisuus tarttuu

Jos on tekemisissä yhdenkin negatiivisen ihmisen kanssa, ajattelee helposti itsekin vain asioiden huonoja puolia. Mä olen kyllästynyt siihen ajatusmaailmaan, että missään tai kenessäkään ei voi olla hyviä puolia. Kaikki asiat tehdään vain omista itsekkäistä syistä, naaman perusteella tietää millainen ihminen on ja kukaan tuntematon ei voi olla mukava ilman jotain taka-ajatusta. Olen luonteeltani pessimisti, mutta ymmärrettyäni sen huonot puolet, olen pyrkinyt ajattelemaan mahdollisimman positiivisesti. 

Tässä siis tämän viikon ajalta positiivinen asia per päivä!

Maanantai
Joonaksen paino nousee yhä paremmin kuin hyvin, kaikki oli neuvolassa mainiosti

Tiistai
Sain myytyä lapsille pieniksi jääneitä vaatteita facebookin kirppiksen kautta. Samalla hain kirpparilta lisää vaatteita pienille



Keskiviikko
Olivian ja isänsä puistotapaaminen meni hyvin. Juuson ja Joonaksen kanssa käveltiin koko kaksi tuntia ympäri puistoaluetta



Torstai
Joonas söi yöllä vain kerran. Juuso antoi mun nukkua aamulla pari tuntia pidempään

Perjantai
Ostin facebookin kirppikseltä ihanat korkkarit

Lauantai
Olivia ei alkanut oireilemaan hautajaisista ja oli koko päivän oma itsensä

Sunnuntai 
Innostuin etsimään sisustusjuttuja, jotka sopivat syksyyn ja talveen. En malta odottaa, että saan mm. erilaisia kynttilöitä kotiin!


Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti